El 24 de Marzo, Tohoshinki decidió lanzar su mix álbum "TVXQ NONSTOP-MIX VOL.2" junto con el nuevo single "Tokiwo Tomete". "Tokiwo Tomete" ha sido usado como canción del comercial de la compañía de cosméticos japonesa Menard TVCM "3 Pasos de Tratamiento de Belleza y también fue incluida en el best album del grupo "BEST SELECTION 2010" solo en la versión 2CD+DVD, y de repente fue cortada para ser un single separado.
En un estudio de encuesta para revelar las expectaciones del público hacia el single "Tokiwo Tomete", comparando el porcentaje de los encuestados durante el lanzamiento de "Stand by U" y "BREAK OUT!", parece que el número de fans de Tohoshinki, en sus 30-40 han aumentado mucho, más que el fanbase de adolescentes.
There are still high expectations towards Tohoshinki’s future activities.
Resultado de La Encuesta de Expectativas de Oricon
(aleatoreamente escoge de 400 perosonas: 10, 20, 30, 40- 50 perosonas para cada hombres y mujeres de cada categoría de edad)
El cuestionario se realizó para contar el nivel de conociemiento del artistas, interes al single, e interes de comprarlo.
Fuente: oricon biz
Trad al Ingles: sharingyoochun.net
Trad al Español: 2uangels.blogspot.com
Compartido por: oneTVXQ.com
--------------------------------------------------
English:
On March 24th, Tohoshinki are decided to release their mix album “TVXQ NONSTOP-MIX VOL.2″ along with the new single “Toki Wo Tomete”. “Toki Wo Tomete” had been used as Japan cosmetic company Menard TVCM “3 Steps of Beautiful Treatment” CM song and was also included in the group’s best album “BEST SELECTION 2010″ only for 2CD+DVD version, and all of sudden was cut to be a separated single.
In questionnaire survey to reveal public’s expectations towards “Toki Wo Tomete” single, by comparing to the percentage of respondents during the release of “Stand by U” and “BREAK OUT!”, seems that Tohoshinki’s number of fans in their 30th – 40th are much increasing than their teenagers fanbase.
There are still high expectations towards Tohoshinki’s future activities.
ORICON expectation survey result
(random picks of 400 people: 10th, 20th, 30th, 40th — 50 people for each men and women from each age category)
Questionnaire was carried out to count the level of artist awareness, interest to the single, and interest to buy the single.
Source: oricon biz
Trans: sharingyoochun.net
Shared by: oneTVXQ.com
Publicar un comentario